Pandemi günlerinde kim olmak istiyoruz?

Doğa Derneği'nden ressam Gökçe Sümerkan'ın çalışmasını paylaşıyorum.

Benzeri bir görseli de Özcan Yüksek paylaşmıştı. ''Kahraman gibi yaşa.'' diyordu.

Bana iyi geldi...

Sahi,  bu günleri kim olarak yaşamak istiyoruz?

Sevgiyle,









xxxx

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Antik Yunan'a göre 8 Farklı Aşk Türü

Rahim Küsmesi

Göbeklitepe: Öncesi ve Sonrası

Özgürlük Yanılsaması

Apoletlerin Söküldüğü Mevsim

Zeytin Ağacının Bilgeliği

Patron Kim?

Dalyan Marina'nın Hasan Reis'i

Babamın Ihlamur Ağacı