28 Aralık 2012 Cuma

EILEEN CADDY 28/12/2012




I AM from everlasting to everlasting. I AM the same yesterday, today and 
forever. I never change, I never blow cold one day or hot the next. I never pour 
out My love upon some and withhold it from others. All are one in My sight. 
Grasp the wonder of this truth, absorb it into your very being, get into harmony and oneness with the realisation. It is you who withdraw yourself from Me. I never withdraw Myself from you. Always remember.


BEN sonsuzdan sonsuza olanım. BEN dün bugün ve herzaman aynı olanım. BEN değişmez olanım . BEN bir gün soğuk bir gün sıcak esmem. BEN asla sevgimi birine verip diğerlerinden çekmem. Herşey ve herkes BENim için BİRdir. Gerçeğin bu muhteşemliğini yakalayın ve varlığınızda içselleştirin,  aydınlanmanın birliğine ve uyumuna nüfuz edin. Kendinizi BENden çeken sizsiniz. BEN kendimi asla sizden çekmem. Herzaman hatırlayın.


* Büyük harfli  BEN özü, ruhu , üst BEN 'i temsil etmektedir.

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder