21 Nisan 2019 Pazar

Kadınlar Ne İster ?

Bu sene İstanbul Film Festivali'ne son gün yetiştim.

Saat 11 'de Kadıköy Rexx Sineması'nda Arjantin Yapımı Nefes isimli filmi izlemek üzere salona girdiğimde, her koltukta ''Selpak'' mendil gördüm. Kağıt mendil değil ifade etmek istediğim. Selpak marka kağıt mendiller vardı koltuklarda.

Eyvah çok gözyaşı dökeceğiz filmde galiba diye bir düşünce geçti zihnimden.

Az sonra Selpak'ın Tema Sponsorlarından biri olduğunu anladım. Ve kendime çok güldüm.

Çiçek İstemez tema sponsoru Selpak 'ın iyi seyirler dileği ile aşağıdaki mesaj paylaşılmıştı koltuklara bırakılan el afişleri ile.



''Dağların doruklarına tırmanmak,
denizin en diplerine dalmak ister.
Rekorlar kırmak, madalyalara koşmak ister.
Çizmek ister, tasarlamak ister.
Kalıpların dışına çıkıp ödüller almak ister.
Yazmak ister, tarihte yeni sayfalar açmak ister.
Gitmek, görmek, keşfetmek ister.
Bilmek ister,bulmak ister.
Dünyayı değiştirecek buluşlar yapmak ister.
Başardıklarıyla filmlere konu olmak ister.
Kadınlar ön yargıları silmek ister.''

Evet, kadınlar kendi olmak ve kendini gerçekleştirmek ister.

Ancak o zaman ruhu huzur içinde adımlar atabilir yeryüzünde.

İyi bir hatırlatma oldu bu bana da.

Tam üç film izledim o gün ve seneye daha çok organize olma sözü verdim kendime.

Uzun zamandır özlediğimiz bir ortamı soludum o gün gerçekten.

Size de öneririm!

Sevgiyle hoş kalın,










xxx

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder