6 Nisan 2019 Cumartesi

Şubadap Çocuk Kimdir?

Bugün böyle bir yazı ile karşınızdayım.

İşte dedim işte.

Hani hep şikayet mazaret ve umutsuzluk sarmalında oradan oraya savruluyoruz ya yıllardır.

İşte aradığımız umut sıcaklık içtenlik neşe nefes burada dedim.

Hep karanlıkların aydınlığa çıkması için sanatçıların bilim insanlarının sivil halkın evet evet bizlerin sahaya inmesi bir şeyler yapması gerek beklemek yerine diye konuşuruz ya.

İşte ''Şubadap Çocuk'' ile sizleri tanıştırmak istiyorum bugün.

https://www.subadapcocuk.org

Bir grup müzisyen çıkmışlar yola tohum ekiyorlar...

Şubadap çocuk da soru soran sorgulayan çocuk demekmiş :) Konserlerin birinde anlatıyorlar çocuklara anlamını bu şekilde müzisyenler.




Nasıl bir çoşku enerji var ? Lütfen abone olun sizde dinleyin dinletin yayın bu güzel grubu ülkenin her yerine...

Müthiş enerji motivasyon ve ilham veriyorlar.

Şarkılarla türkülerle danslarla tiyatrolarla oyunlarla yeni bir hikaye yazıyoruz seksen iki milyon...

Ben den söylemesi!

Bu şarkıyı da pek sevdim...



Apartmanınızda sitenizde mahallenizde çocuklar için neler yapabilirsiniz?  Apartman site yöneticiniz veya muhtarınızla iletişime geçip yola çıkabilirsiniz.

Artık birşeylerin kendiliğinden değişmesini birilerinin gelip bizi kurtarmasını beklemek bitti.

Şimdi karınca kararınca sahaya çıkıp torbaya tuz katma zamanıdır.

Spor yabancı dil el işleri zanaat her ne beceriniz var ise ister profesyonel ister hobisel inanın mutlaka yapabileceğiniz bir şey vardır.

Umut yeşerdi bu bahar memleketimin dağlarında!

Hadi siz de bir el verin!

Sevgiyle,











xxxx

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder