10 Haziran 2011 Cuma

Macha Çocukları Seramik Sergisi

Oğullarımın ilk karma sergilerinden görüntüler...

Gerçekten inanılmaz eğlenceli bir gündü...Lezzetli ikramların yanısıra atölye sahibemizin büyük kızı Katre'nin hoş tınılarla dolu piyano konseri ayrı bir keyifti doğrusu...

İşte Nirancan Thorat ve eserleri...



Ozan Thorat 'ın eserleri...



Ve minik piyanistimiz Ozan...


Efe Ecer inanılmaz güzellik ve yaratıcılıktaki eserleri ile serginin önemli bir ismi idi...


Atölye sahibemiz Sevda'nın minik kızı Duru Sarman 'nın eserleri olan iki maske sanki neşe saçıyordu ortama...Hani atölyede büyüyen Duru'dan bahsediyorum. O şimdi 4 yaşında...


İşte genç piyanistimiz...Yarı zamanlı konservatuar öğrencisi ve 12 yaşında ışıltılı bir genç kız Katre Sarman.


İki sanatçı eserleri ile ilgili sohbet ediyor...Bu benim yazdığım bir yorum değil.Gerçekten parçaları üzerine ne oldukları, nasıl yaptıkları ve bir sonraki çalışmalarında neler yapmak istediklerini konuşuyorlardı...İnanılmaz beslendiklerini hissettim birbirlerinin varlığından...



Ben de yaklaşık iki aydır seramik dersleri alıyorum...İnanılmaz anda kalabildiğim bir deneyim benim için...Kendi eserlerimi daha sonra paylaşacağım sizlerle...

İyi ki varsınız!

Sevgilerimle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder