14 Kasım 2012 Çarşamba

AŞK'ın EL KİTABI

Kitabın yazarı Charlotte Kasl Ph.D

Okuyan Us yayınevinden çıkmış kitap ve raflardaki adı ise "Buda Aşık Olsaydı"...

Hem ismi hem de kitabın kapağı pek hoşuma gitti ve de çekildim kitaba.




"Bu kitap özgünlük, eşitlik, maneviyat ve neşeye dayalı canlı bir ilişki arayan tüm erkek ve kadınlara hitap ediyor." diyor yazar giriş bölümünde.

Budist bilgelik yanısıra Sufi ve Uzakdoğu öğretileri de kitapta yerini buluyor.

Mevlana, Kabir ,Halil Cibran , Dalai Lama gibi bilge ve düşünürlerin sözleriyle zenginleşmiş kitap.

Kitap sizi içinize yöneltiyor ve kendinizle sıkı bir yüzleştiriyor.

Dürüstlük, samimiyet, içtenlik, sadakat , duygusal bağ kurabilmek  önemli öğeler, sevgi dolu bir birliktelik için.

Kitap samimiyetle kendine dönmek ve kendi yansılsamalarından özgürleşmek isteyenlere kesinlikle rehberlik yapıyor ve şifa sunuyor...

Kitapta çok hoşuma giden ifadelerden bazıları  şöyle.

 "Sevgililer evrenin bize sunduğu hediyelerdir."

" Hayatınızdaki asıl sevgiliniz kendinizdir."

Sufi eğitmen Sharir 'in ağır bir kalp krizi sırasında yaşadıkları ise aşağıdaki gibi aktarılıyor.

"Kalp krizi esnasında o boşluğa gittim. Orada  öylece durup uzaktaki ve sonra içimdeki ışığa baktım ve bunun benim ruhum olduğunu anladım; üstelik ortada hiçbir ayrım ya da ikilik yoktu.  Orası ve içimiz diye ayrımlar yok çünkü herşey tek. Biz ışığız ve aynı zamanda teslimiyet noktası olan karanlığız. Daima sevginin içinde olduğumuzu , sevgiyle yıkandığımızı fark ettim."

Teslimiyet noktası olan karanlık...Gerçekten çok etkileyici!

İçinizdeki karanlık boşluğa bırakın kendinizi...Korkunuzun içine. Düşün düşün düşün!

Göreceksiniz tekrar ışık olacak her yer...Korku bitecek...

İçimizdeki karanlığı görüp kabul edip ona sevgiyle teslim olduğumuzda  ancak tüm karanlıklar ışığa kesebilecek...

Sevgiyle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder