22 Eylül 2016 Perşembe

Gönülden Vermek Üzerine





Benden bir şey aldığında,
sana bir şey verdikçe
yaşadığım çoşkuyu anladığında,
asıl o zaman hissediyorum
bana neler verdiğini.
Ve sen de biliyorsun tüm verdiklerim,
bana borçlu kalman için değil,
yaşamak istediğim için
sana duyduğum sevgiyi.
Verileni incelikle kabul etmek
belki de "vermenin" en güzeli.
Asla ayıramam
Ne onu ne berikini.
Bana bir şey verdiğinde,
sana kabulümü sunuyorum.
Benden bir şey aldığında,
çok şey verdiğini hissediyorum.

Ruth Bebermeyer'in "Given To" Albümünden

Bu kavram ve şarkı sözü ile Non Violent Community (Şiddetsiz İletişim Grubu) kurucusu Marshall B. Rosenberg'in Şiddetsiz İletişim isimli kitabında karşılaştım. Kitaba henüz başladım ve fakat hemen içine aldı beni...Öncelikli olarak bu şarkı sözünü paylaşmak istedim. Başka bir yazıda kitap ile ilgili düşüncelerimi paylaşmak istiyorum.

İşte aşağıda şarkıyı seslendiren Marshall B.Rosenberg!

Sevgiyle

Funda




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder