17 Ekim 2020 Cumartesi

Dünya Etik Gününde ''Aktif Felsefe''

 Bugün Dünya Etik Günü imiş. Aktif Felsefe sayesinde öğrendim bu özel günü.

Salgın günlerinde Aktif Felsefe'nin ve kardeş STK GEA Arama Kurtarma 'nın uzaktan genelde zoom üstünden haftalık webinar dizilerini izledim. 


Halen devam ediyor webinar etkinlikleri ve you tube üstünde de bir çok videoları var.

İki sene önce keşif etmiştim bu iki adresi aslında.

Anadolu Yakası'nda Üsküdar 'da Fıstıkağacı denilen bölgede yerleri. Ve bir çok şehirde aktifler.

Bir kaç kez salgın öncesi kendi yerleşkelerinde de seminerlere katılmıştım.

Linki paylaşıyorum buradan.  http://www.aktiffelsefe.org Tüm sosyal medya hesaplarından takip edebilirsiniz.

Uzaktan y ada kendi yaşadığınız şehirde iletişime geçebilirsiniz.

Gerçekten çok değerli bilgiler ediniyor ve düşünüyor insan. 

Özellikle karantina döneminde yaşadığımız o yalnızlık duyusu, korkular , stres ve  içe dönme halleri ile  baş etmeme çok destek oldular. Eminim bir çok takipçileri de benzeri duyguları taşıyordu.

Bugünün özelinde ''Konfüçyus ve İdeal Toplum''  isimli bir webinar vardı.

Ne kadar anlatsam yeterli olmaz muhteşemliğini.

Ne çok değerli bilgi, soru ve cevap ile dolu bir webinar oldu.

Daha bir cesaret daha bir umut doldum. Ruhunuzu yükseltiyor bu webinar dizileri.

Hayatın ne kadar da  muhteşem ve sihirli bir yer olduğunu hatırlıyorsunuz.

Ve hiç bir şey nedensiz değil.

Konfüçyus 'un hayatını felsefesini ve özellikle liderlikle ilgili değerlerini dinlerken aklıma Mustafa Kemal Atatürk geldi.

Gülmeyin çok ciddiyim.

Varsa eğer bireyin yeniden doğması reenkarnasyonu (çok farklı inanışlar var biliyorum) hani lafın gelişi deriz ya eski hayatında şu kişiymiş diye, kesin Konfüçyus 'ten onun ruhundan izler var Atatürk'te. 

Konfüçyus'un değerleri bakış açısı yaklaşımlarını dinledikçe bugün ülkede ve dünyada yaşadığımız kaos çok daha netleşti. Çıkış yolu belli! 

Filozof binlerce yıl önce anlatmış tane tane biz ''dünyalılar'' için.

Dedim ya çok etkilendim enerjim yükseldi bugün.

Sizi de  bu özel günde Aktif Felsefe ile tanıştırmak istedim.

Takibinize alın derim!

Sevgiyle,








xxx






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder